Kızlar adetime 10 gun var karın ağrım vardı kasıkta batma var cumartesi günü alttaki testi yaptım dünde üstteki testi 2 sindede 2. Çizgiyi silik goruyorum ama geçen ayda aynı şekilde olup kanda çikmadı testtler yanlış olabilirmi daha kan vermedim bu testlerden sonra yaşayan varmı? 