Merhaba arkadaşlar. Ovulasyon gününde birliktelik yaşadık. Bir saat sonra ertesi gün hapı aldım. Adetime 4 gün kala cumartesi günü idrar testi yaptım 2. Çizgi silik çıktı. Hemen gidip kan verdim ve beta değeri 10 çıktı. Ardından dün Kadın doğum doktoruma gittim. Rahim duvarının kalınlaşmadığını söyledi yani gebelik oluşmayabilir yine de beta takibi yapalım dedi. Bugün tekrar idrar testi yaptım evde 2. Çizgi daha belirgindi. Bugün tekrardan kan verdim. Ertesi Gün hapı kullandığım içinde korkuyorum. Sizce yine de gebelik oluşabilir mi? Bebeğim var 16 aylık.Plansız bir gebelikti yine de sevinmiştim. Böyle bir durum yaşayan oldu mu?