eylulus 50lik şeker yüklemede sadece açlık ve 1 saat sonrası tokluk mu bakılıyor ben mi yanlış anladim acaba sadece burada 2.saat tokluk falan diye de goruyordum da
tunasmom eylulus hayır 50likte önce içeceği içiyorsunuz 1 saat sonrada kan veriyorsunuz tokluk bakılmıyor
aysemmi eylulus evet dediğiniz gibi toplamda 2 kez kan alınmış oluyor biri içeceği içmeden önce biri de içeceği içtikten 1 saat sonra benden de 50 lik istemişti doktorum
Lovelovebaby eylulus ben 75 lik yaptırdım ilk kan alındı içecek içtim sonra 1 er saat arayla 2 kez daha kan verdim
eylulus tunasmom ac karninaydim kan verdim sonra icecegi ictim 1 saat sonra tekrar kan verdim baska da gerek yok dediler
eylulus Ozgis1s tamamdir cok tesekkur ederim once 50lik yapiliyor sonra gerek gorulurse mi digerleri yapiliyor peki?
Zeyneppx eylulus evet benim 50 yüksek çıktı biraz 140 fazlası yüksek sayılıyomuş benim 144 çıktı tekrarlandı 100 mg yaptık şekerim yokmuş çok şükür 🙃 inş sizinde yoktur
eylulus Zeyneppx umarim yoktur herkeste ciktigini duydukca yedigimden cekinip sakinip keyifsiz keyifsiz yiyorum hep
Zeyneppx eylulus canın çekiyorsa ye kuzum ama abartma ekmeği makarnayı pirinci vs çok yiyorsan kes şekerli paketli tatlı şeyleri de kes ben hala dikkat ediyorum çıkmadı ama suyum fazla ara ara canım istedikçe yiyorum :(
eylulus Zeyneppx cok sukur sekerim yokmus suyum da normalmis doktor abartmadan istedigini yiyebilirsin dedi🙈🙈