Gzmel önceki kanı ne zaman verdiysen ondan bı 4 kadar sonra ver canm .benimde geçen sene değerim 3.9 çıkmıştı gebelik yok ama yükselip yukselmedigine bakalım demişti 1 hafta sonra tekrar kan ver demişti bende adet olmuştum ertesi gün yinede eşimin İsrarii ile verdim düşüş olmuştu bazen içtiğimiz ilaçlarla etkiliyo stres skntida havalarda etkiliyo geçen ay 5gun gecikmem olmuştu 4gun surerken 2.gun kesilmişti 3gunde yıkanmistim havalardan kaynaklı demişlerdi ama inşallah sende gebelik vardır banada dua edersin gebe olduğunu öğrenen kişi o an dua ederse kabul olurmus ☺️