tubaelisa ben her zaman zayıftım, ailemde şeker hastası yok, gebelikte hızlı kilo almadım ama şeker yüklemesi yaptırmasam kim bilir ne sorunlar yaşayacaktık... Bir aydır diyet yapıyorum şeker yüzünden. Doktorum bile şaşırdı bende şeker çıkmasına ama testi yaptırmasam ve bilmesem şeker hastası olduğumu bebeğim için ne büyük zararları olacakmış okuyunca çok şaşırdım. Gebelik şekeri herkeste çıkabiliyor. Diyetle düzene koyduk çok şükür ama rüyalarımda pasta börek görüyorum. Her şey yasak... Sağlıklı beslenmeye başladım diyebilirim ve üç kilo verdim diyete başladığımdan beri. Bebek normal kilosunda gidiyor biraz üst sınırlarda olsa da. Bence doktorunuz ne derse onu yapın ama testi yapmayacağım demeyin. Bebeğimiz için çok dikkatli olmalıyız böyle konularda.