Aybukegursoy Kızlar bebeğime hergün yıkıyorum yağla masaj yapıyorum terli bırakmıyorum fakat sıcaklardan dolayı kol koltuk altı ve boynunda biraz isilik oldu kullandığınız önereceğiniz birşey varmı
mervemurat16 Aybukegursoy gül suyu kullanın günde iki üç kere sürün duş sonrası iyice kurulayıp uygulayabilirsiniz zamanla düzelir
Ymrrr Aybukegursoy canım odayı mümkün olduğunca serin tutmaya çalış 22 24 derece duşunu aldır evet ben weenin bebek losyonunu almıştım çok memnun kaldım sürünce direk geçiyor ayaklarına çoraplarını giydir çocuk zıbınla dursun klima yoksa eğer eğer klima açarsan ince penye şeyler giydir tabi yine kalın olmamak şartıyla