Alparslanmom__ Burdan korkan anneler için söylüyorum sakın korkmayın kasmayın kendinizi hiç acimiyor ilk başta kendimi kastım biraz acicagini düşünerek sonra bıraktım birden 10 sn bile sürmedi.
Sevqii00 Alparslanmom__ ay ben korkuyorum ya doktorum bu hafta içinde bakacam dedi inş kasmam kendimi ve neyle bakıyor
Alparslanmom__ Melisaslan sonra nstye bağladı beni hareketleri herşey normal dedi Onu sormayı unuttum haftaya birdaha yapacam dedi çatı muayenesi çünkü kastın kendini biraz emin olmam lazm dedi
Melisaslan Sevqii00 hiç korkma bende çok korkarak gittim ama kasmazsan hemen bitiyor parmakla bakıyorlar kuzum
Sevqii00 Melisaslan ama bebeğim en son dönmemişti hissediyorum aynı daha yine yaparmı acaba bide çok utanıyorum ya
Alparslanmom__ Sevqii00 genelde dönmeyince bakmıyor Doktorlar diye biliyorum ama yinede doktordan doktora değişebilir
Nskan Merhaba ben sezaryen düşünüyorum henüz doktorumla konuşmadım ama, yine de çatı muayenesi yapar mı sizce