Merhaba herkese adetim her ay düzensizdir 35 40 günde bir adet olurum.Adetimin 4 gün gecikmesi ile kan verdim ve 97 çıktı iki gün sonra yeniden kan verdim 294 e yükseldi.Henüz değerim keseyi görecek kadar yükselmediği için doktora görünmedim.Bugün aile hekimine gidip tekrar kan verdim fakat bana yükselişim iyi olduğu halde sağlıklı bir gebelik olmayabilir dedi kafamı karıştırdı.Geç döllenme olabileceğini söyledim bende.Sizce neden böyle birşey söylemiş olabilir.Haftasına göre değerim düşük ama böyle olup sağlıklı gebelik geçiren insanlar var yardımcı olursanız bu konuyla ilgili sevinirim