Seher-98 Kızlar 30 haftalık hamileyim daha ismine karar veremedik erkek olucak Miran ve Karan arasında kaldık sizce hangisi daha güzel
Esim Seher-98 karan 💙 Ben de karan koymayı düşünüyordum herkes karam anlıyordu, eşim de pek sıcak bakmadı o yüzden Kutaya karar verdik Kutay koyacağız