Tutunma ağrıları oluyor regl olacakmış gibi çok yorulunca benim kramplar giriyordu karnıma doktor magnezyum vermişti iyi gelmişti ama çok yorulduğumda ağrıdan ve korkudan dersi bırakıp çıkmışlığım var,koşa koşa acile gitmiştim bebek iyiydi. Bi sıkıntı olmadı bende dinlenmek gerekiyor bolca yavaş hareket etmek lazım.