Allahim hepinizi bir avaz da kurtarsın canlarım. Sıkıntılı zorlu riskli bir hamileleik geçirdim kanamali oksapar igne li yani her türlü zorlugy kızımı kucağıma alabilmek için çektim. Hamdoldun nasip oldu 22.07.24 de dünyaya geldik🥰 cuma günü randevum vardı gelişim geriliği için pazartesi günü perinatoloji görsün dedi sabah eşimle kontrole diye geldik suyunda az gelişimi geriden almamız lazım doğunca daha iyi olur dedi doktorum ve 0 sancı ile ben yattım yaptırdım. Kızlar vallahi benim bugüne kadar hep sezeryan idi ben bilsem evde sancı çeker gelirdim yani sabah 13.25 de suni sancı verilmeye başladı aksam 21.00 da artık sancı sıklaştırdi ama ben hiç oturmadım nst dışında aksama kadar hareket yaptim son anda siklasinca sancı geldikçe otur kalk dediler dayanılmaz bir hale geldim yattım ben geldi ebeler 4 defa ikindim sanırsam kızım dünyaya geldi kızlar acılı ağrılı zor evet ama gerçekten ebeler dinlersek çabuk oluyor şuan ben sanciliyim biraz olacak oakdar da herhalde bebis de yeni uyudu 🥰🤲