lena1234 Kızlar yemeği çok geç yedim süt içtim mız yedm bu saat oldu yok nereye dönsem uyku haram. Preeklamsiden mi kaynaklı çok yediğimden mi normal mi nefes alıp uyuyamamak. Zaten astım hastasıydım :((
Elzemm_ lena1234 lena1234 aynn ikisinden de olabilir onun disinda karnin büyüdükçe rahatta olmuyorsun ondan ben simdiden oyleym 17+4 olmasına rağmen