Ben de su an 35 haftayı doldurdumm ve iki gün önce akşam 8 bucuktan gece 3 e kadar önce adet sancısıyla başlayan sonra sırtıma belime karnımın geneline yayılan sancılarım oldu 15 dk cekip 30 dakika duruyordu yerimde duramıyordum sürekli hareket ediyordum oturtmuyordu ertesi gün muaynem vardı o yüzden geceyi gecireyim de sabah giderim dedim gece ishal karın sertleşmesi oldu ve istifra ettim ve istifra edince biraz rahatladım uyudum.. sabah sancım hafif devam ediyordu ve muayneye gittim bebek önceki hafta makat gelişti ama bu muaynede doğum pozisyonu almış , nst de sancı cıkmış erken doğum ihtimaline karsı 2 tane ciğer geliştirici iğne vurdular idrarda da enfeksiyon cıkınca ilaç verildi evde istirahat et dendi ve öyle geciyor su an ağrım yok bi kaç hafta daha geçsin inşallah diyorum ama o gece yaşadığım doğum sancısı deilde neydi diyorum Allahmm😖