Kızlar bugün 75gr şeker yüklemesi yaptırdım
Açlık 77
1.saat 182
2.saat 132 çıktı doktor diyetisyene yönlendirdi. Ama bu ölçümleri nasıl yapacağım diyetisyen anlatmadı bende açıkçası sormayı unuttum sabah aç tok yapacağım ama yine 1.saat 2.saat şeklinde mi olacak akşam yemeğinde yine açlık tokluk mu sad ve tok mu bakacağım yardım eder misiniz