Gulsah2017 ben de iğneyle hamile kaldım doktor bilgilendirmemişti bhcg yüksek çıkar gibisinden 5 gün sonra çift çizgi çıktı kan verdim 16 çıktı değerim 2 gün sonra tekrar yaptırdım 9 olmuş doktorumu aradım kimyasal gebelik dedi 🤦🏼♀️ Sonra test tek çizgi çıkmaya başladı adet gününde tekrar çift çizgi çıkmaya başladı ve kanama olmadan tekrar hamile çıktım şuan 14 haftalık olduk 😂 biraz uzun oldu ama k.bakmayın