Sulerzz Kızlar bugün sağlık ocağına gittim 20 haftadan sonra iki kez tetanoz aşısı olmam gerektiğini söyledi yaptıran var mı
gktgmom Sulerzz ben 22. haftamda ilk dozumu yaptırdım şimdi 33. Haftama yeni girdim bugün ikinci dozu yaptırdım daha yaptırmayacakmışım ağrıdan uyuyamıyorum 🥲
Fatmaa_D Sulerzz Gerekliymiş tetanoz aşısı bende iki tane oldum bebek doğunca 3 tane daha vurulacakmis tabiki ilk gebelikte olsun bitsin ikinciye vurunmak istemiyorum derseniz benim ikinciye birakmadan bir kerede olsun bitsin istiyorum o yüzden hepsini olup bitcem.
denizleo09 Bende yaptırdım ağrı sızı bile olmadı. Bebek iğnesiyle yapıyorlar zaten. Sonrasında da hiçbir sorun yaşamadım. önümüzdeki hafta 2.dozu için haber verecekler
Mervekyzd Şuan 28. Haftamdayım iki dozu da yaptırdım ilk gün kolum ağırmıştı sadece başkada bir sorun yok
Eda1254 Sulerzz bence yaptırılmalı kimi hamile hiç yaptirmamissa iki doz yapiliyo ama yapılmışsa daha önce bı doz yeterli oluyo
Ebrulis Benim ilk gebeliğim, doktor tek doz yeterli dedi. 19.haftamda oldum sadece kol ağrısı oluyor oda normal herhangi bir sıkıntı olmadı