Ya kızlar 3-4 gündür göğsümün üstü göğüs kenarlarım ensem boynum inanılmaz şekilde isilik oldu ve kaşınıyor. Ama kuru bi kaşıntı değil yani isilik olduğu için ve terlediğim için o ter orayı iyice kaşındırıyor. Onun dışında vücudumda herhangi bi kaşıntı yok. sadece bahsettiğim yerler pütür pütür oldu ve kaşınıyor. Sudocrem sürüyorum iyi geliyor mesela. Kolestaz böyle birşey değil değil mi 😟 yani genelde kaşıntı oluyor ayaklarda ve ellerde diye biliyorum bide daha 17 haftalık hamileyim. Randevum 4 ağustos ama bu kaşıntı beni korkuttu yarın doktora gitsem mi😞