18.haftada gittim öneririm çok güzel fotoğraflar çekiliyor 😂
Meğer benimki riskli gebelikmiş detaylı ultrasonda öğrendim ona rağmen rahatlıkla gezdim. Bol bol yürüdüm,yüzdüm çok eğlenceliydi.
Ayaklarım biraz sisti yolda belim ağrıdı onun içinde her molada ki doktor da öyle söylemişti her 2 saatte bir 10 dk yürüdüm saatlerce hareketsiz oturunca bacaklar sisiyor, bol bol da su tükettim yolda ödem olmasın diye