Hayalciressam Sabah doğum yaptım akşamüstne kadar bir sıkıntı yoktu (sezaryen oldum) akşam solunum sıkıntısı oldu şu an yatıyor. Allah ını seven dua olusun nolur 🙏🏻 yatış yapıldı moralim çok bozuk manevi desteğe ihtiyacım var
Sermec27 Hayalciressam inşallah bir an önce çıkar bebeğin çok zor biliyorum benim oğlum da gelişim geriliği ile doğdu balgamı da vardı iki gün entubeydi 17 gün kaldı küvezde şükür şu anda 44 günlük çok iyi üzülme güçlü ol bebeğinin sütüne ihtiyacı var bir an önce çıkacak korkma ♥️
sinemm30 Hayalciressam en kısa zamanda kollarında olucak merak etme yıpratma kendini herseyin bir çözümü var artık çok da güzel bir haftada doğmuş geçicek inan 🙏🏻❤️
Tuba-M55 Hayalciressam Rabbim tüm bebeklere ve sizin meleğinize şifa versin. Benim bebeğimi de gecesine yanımdan alıp yoğun bakıma almışlsrdı anlıyorum sizi ama güçlü olmanız lazım🌸 geçmeyecek sandım ama geçti 5 gündür benimle 🥲 bir hafta bir hafta derken o kadar özlemiştim ki hepsi geçti şükür sizin de geçecek bu günleriniz Rabbim bir an önce sağlıkla kavuşmayı nasip etsin❤ üzülmeyin ki sütünüz gelsin bebişinize şifa olsun
Sumay Hayalciressam allah yar ve yardimciniz olsun tez zamanda iyileşir inşallah bu tarz vakalar çok oluyor ama tıp çok ilerledi çabucaj toparlanir eminim boş yere kendinizi yıpratmayın her turlu destegi hastane yapiyor eski günlerdeki gibi değil hicbirsey cihazlar vs yeni teknoloji gelişmiş canınızı sıkmayın
Tubi2929 Rabbim Şafi ismiyle acil şifalar versin inşallah geçecek bu günler de siz güçlü olun ki bebeğiniz de güçlü olsun dualarım sizinle mutlu haberi bize verirsiniz inşallah 🌸
Hayalciressam Sermec27 geçmiş olmasına sevindim hocam maşallah size. İnşallah biz de hemen atlatırız. Ağlaya ağlaya süt sağıyorum
tatlisbirkiz Hayalciressam Allah tez vakitte şifalar versin yavrunuza sağ Salim kısa sürede kavuşun inşaAllah 🤲