Dün akşam karnım çok sertleşti kalp atışım hızlandı lavaboya gittim hafif lekelenme yaşadım ama sonra kesildi doktora gittim 1 cm açıklığın var dedi ama doğum değil dedi sizce nişanmı yoksa açıklığın olmasıyla lekelenme yaşamış olabilirmiyim ilk gebeliğim nasıl anlıcam bilmiyorum önce sumu gelir nişanmı hep akıntım oluyor ama sumu bilmiyorum