Merhaba anne adayları şuan bebegimle 22. Haftadayız 56 kilo başladıgım hamileliğimde şuan 8 kilo aldım 64 kiloyum çok üzülüyorum bu duruma. İlk 3 ay iştahim çok açılmıştı saat başı acıkıyodum midem kazınıyodu ve çok yedim 3 aydan sonra iştahim normale döndü ama sanki ne yesem kilo oluyor, gebelikten önceki gibi yiyorum haftada 2-3 gün tatlı yemekleri normal yiyorum 1 dilim ekmek yiyorum ama kilom her hafta artıyor mesela son 10 günde bi kilo aldım. Benim gibi olan var mi diyetisyene mi gitsem acaba diyorum 😔😔 ama günlük dedigi yemekleri yapabilir miyim bilmiyorum zaten zar zor yemek yapiyorum