Kızlar normalde uygulamada yazan günü gününe adet olurum hiç sekmez , 3 gündür adet olmuyorum tam acaba hamilelik olabilir mi diye düşünüyorum sonra karnımda sırtımda ağrı oluyor. Ne yapmalıyım ne önerirsiniz heyecanlanmak d istemiyorum üzülürüm diye ama bi acaba diyorum