Beett merhaba kuzum öncelikle sakin ol ve iyi bir perinatalog bul bunun ilaç tedavisi var diye biliyorum benimde pozitif çıktı avidite testimiz çıkana kadar ilaç kullanmıştım ne olur ne olmaz diye doktorumuz eğer yeni kapmışsanda gebeliği bir süre inceleyip ilaçla takip edeceğiz sonra farklı test yapıp bakacağız demişti