Bende yeni aldım 500 TL ye aldım ikili hem şarjlı hem elektrikli çalışıyor. Dün geldi vakum gücü falan gayet iyi bu fiyata ikili ve şarjlı bulması çok zor.. bence de olmalı ne kadar sagarsan o kadar çoğalıyor süt.. birde ben ilk emzirirken çok fena yara olmuştu herseyi denedim geçmedi emzirirken ağlıyordum artık.. sonrasında emzirmek yerine sağıp biberonla verdim yaralar geçene kadar kurtaricim oldu resmen