Hareket hissetmeyi heyecanla bekliyorum 17 hafta ilk gebelikte hissetiyseniz benim de 10 günüm falan var. Arasıra kayma hissi oluyor ama o da bağırsaklarımdır diye düşünüyorum. Tam olarak bebek hareketi olduğu anlasılır değil mi bağırsak hareketinden bariz farklı hissediliyor mu ?