Nickocos canım bn devlet hastanesine muayeneye gittim,sol taraftan nefes alamıyordum,doktor ilk muayenede sen nasıl yaşadın bu burunla hemen ameliyat olman gerekir dedi,oğlum 4 aylıktı daha neyse git gel anesteziden gün aldım ameliyat için bayrama 2 gün kala verilmişti gün aldığım gün eve geldim akşamına aradılar,sizin ameliyatınızın günü çalışma saatleri için yarın sabaha alındı diye tekrar gelip kan vermeniz gerek ddediler gittim,ertesi sabah ameliyat oldum iyiki de olmuşum,muayenede estetik ameliyatıda istiyorum demiştim ama doktor olumlu konuşmamıştı çok ameliyst bitince çok güzel oldu burnun vs, söyledi öyle bir süreç oldu bnm için