Selam kızlar,
Bugün 28+2 oldum
Normalde yurtdışında yaşıyorum ama şu an tr de tatilde olduğum için ve tekrar yola çıkmadan önce kontrol amaçlı devlet hastanesinden dr randevusu aldım ama ilk defa olacağı için prosedür nasıldır hiç bilmiyorum?
1) eşim de benimle muayeneye girebilir mi?
2) kontrollerde ultrason kullanıyorlar mı?
3) muayene süresi çok mu kısa?
Bunları soruyorum çünkü ona göre tedbirli gitmek istiyorum.
Şimdiden herkese teşekkür ederim