Bebeğinizin hareket sıklığına cok dikkat edin sürekli takip edin ben 36. Haftada bebeğimin hareketlerinde azalma hissettim doktora gittim hemen nst bağladılar hareket var dediler doktorum sabaha kadar takip et hala aynıysa sezeryana alcam dedi eve geldim 2 saat sonra geri gittim çünkü hareket hiç yoktu acil sezeryana alındım bebeğim oksijensiz kalmış doktor iyili sabahı beklemedik bebeği kaydedebilirdik dedi korkutmak istemem ama cok dikkatli olun fark ettiğiniz her terslikte doktorunuzla iletişime geçin