Betul-1221 Merhaba kızlar.Şimdi 34+4 haftalığım. 32 haftalıkken kanamam olmuştu doktor erken doğum riskin var dedi. Dünden beri vajinal ağrı yaşıyorum karnımın alt tarafında da biraz ağrı var. Sizce doğum yakın mı böyle bir şey yaşayan var mı
Sevcan62 Betul-1221 en iyisini doktorunuz bilir ona sorum tabi ben 35+3 günlük oldum doktorum bana bu haftadan sonra doğum olsada problem olmayacağını söyledi bebeğimin solunum yaptığını söyledi sizinde az kalmış 35 e problem olacağını sanmıyorum
Betul-1221 Aksine doktorum da izne ayrıldı bir hafta. Galiba onun stresi de oluştu bende ya bu hafta doğum olursa diye. :(