mceren MeltemKocamer 32+5 olucaz birazdan. Bebek iyi çok şükür ama ben erken Doğum riskinden dolayı 8 haftadır yatıyorum. Her yerim ağrıyo 😞
Smye mceren başka bi doktora da görün canım bazıları önlem amaçlı da yatırıyolar bana merdiven yürüyüş iş yasaklandı progestron proluton verildi ama diğer doktor ilaçlarımı kesip normal hayatıma geri döndürdü 😂
CansuCaTurkmen 32+3 ten selamlar 🙋🏻♀️ Artık yavaştan yavaştan ağrılar başladı tekmeler güçlendikçe yemek yemekte zorlaşmaya başladı benim için.
MeltemKocamer CansuCaTurkmen aynen gece yatarken de sıkıntı oluyor ben de boğuluyormuşum gibi hissediyorum bazen
CansuCaTurkmen MeltemKocamer yüksek yastıkta uyumayı dene canım çok şükür o problemi öyle atlattım ama karnımda çok sık sertleşme oluyor bu ara. Bizde 31+5 te gitmiştik 1900 gr ve 42 cmdi haftasıyla uyumlu gözüküyordu inşAllah öyle devam eder.
Deniizztuncer 32+2 den merhaba 🤗 sol alt tarafımda agrım var kızlar hafta içi doktora gidicem ama sizinde böyle ağrınız oldu mu
CansuCaTurkmen MeltemKocamer öyle yaa 3-4 ystıkla uyuyorum sağım solum yastık dolu artık doğum yapsamda şöyle bi yüz üstü uyusam diye gün sayıyorum resmen 😂😂 az kaldı sabır diyelim ama zor gerçekten.
tazecikanneee MeltemKocamer hoşbuldukkk🥰🥰 tekmeler can acıtıyor yatırmıyor artık🥺🥺 bu kız doğduğunda da yaramaz olcakkk galiba 😂
Yilmazfatma MeltemKocamer burdaaaaaa 32+2 günlük kıpır kipiriz yerimizde duramıyoruz özellikle gece saatlerinde yani sabaha kadar uyku yok 🤰🤔
gamzerk MeltemKocamer Kizlar bende 32+1 bgn doktora gittim kilosu 1640 gr boyu 41 cm doktor iyi saglikli diyo ince belli dedi aama kafama takildi muz kasar cok tukkettm kilo aldirio die ama aldrmamis ne yesem alir kilo. doktor iyi hos saglkli desede kafama takldi
Minigimgeliyor gamzerk üzme canını doktor iyi dediyse. Muz konusunda kararsızım ben şekeri yüksek diye. Bence bol bol yoğurt süt peynir et balık tüketmeliyiz.
MeltemKocamer gamzerk hiç takılmasın kafanıza dr iyi dediyse...sağlıklı sıhhatli doğsunlarda 🙏🙏benim ilk kızım 2 kg doğdu ama çok şükür hiç sıkıntımız olmadı..