elifbusra13 benimde ilk gebeliğimde tüplerde çıkar çıkmaz tutunmuştu oğlum ve doktor biraz bekleyelim büyüdüğünde tüpün içinde kalabilir o zaman almak zorunda kalabiliriz demişti çok korkmuşrum ama 1,2 haftafa gayet normal bir şekilde yerleşmişti. Sende hiç korkma progesteron kullanman çok iyi eğer kanaman filan olursa ekstra iğne de verebilir doktorun. Bunlar olabiliyor. Özellikle 12. Haftaya kadar çok ağır işler yapma, ağır kaldırma, kabız olmamaya çalış( ıkınma açısından) çok fazla ayakata kalmamaya çalış zamanla zaten düzene girer