yokusbebek AysenTpbs Onlar kaçarak evlendi. Benden önceydi nikahi. Düğünlerini nikahtan yaklaşık 9-10 ay sonra yaptılar bu yüzden. Bana hep düğünden sonra istiyorum diyordu. Benim hamile olduğumu öğrendikten sonra kendi de yaptı çocuk. Düğünü olmadan yani. Ama şu an ne durumda bilmiyorum. Sadece hamile olduğunu duydum. Bana hep soruyordu kız mı istiyoesun erkek mi diye sağlıklı olsun yeter ama kız olursa ismi belli erkek olursa belli değil demiştim. Geçen whatsappta durum paylasmış. Toka falan var fotoğrafta. Herkes kız olacak diye düşündü. Ama cok erkendi cinsiyetin belli olması icin. Yengem sormuş belli değilmiş. Sonra hemen kaldırmış durumunu da.
yokusbebek Saklanbac25 Yok yok 23 mayısmış. Sayende tüm Türkiye kadıncağızın regl takvimini öğrenmiş olduk 😁
Seher05_ yokusbebek ya kadın gitmiş her şeyini paylaşmış güvenmiş buda burada kız olsun diye dua ediyor yazık ya. O yüzden hamile kalınca bile kimseye söglemiceksin insanın neyi içinde tuttuğu hiç belli olmuyor
Seher05_ babysmomy acaba nasıl bir şeyin peşinde Allah yardımcısı olsun eltisinin çünkü baksana eltisi her şeyini paylaşmış oda gelip buraya soruyor o kadar kötü kalpli insanlar varki o yüzden hamile kaldığında bile söylemiceksin cidden . Eltisinin çocuğu erkek olur bence bu kadar içerlenip istemiyor ya
babysmomy Seher05_ ilk defa bir bebek için cinsiyetiyle ilgili dua ettim inşallah sağlıklı hayırlı erkek olur evladı. Allah korusun böyle insanlardan gerçekten herkesi kendimiz gibi sanıyoruz insanlar ne kadar art niyetli bir kez daha görmüş olduk.
Seher05_ babysmomy benimde başıma bu tarz bir şey gelmişti herkesten gizliyorum hamileliğimi ilkinde düşük yaptım zaten kimin ne içerleceğini bilemiyoruz sonuçta burada da örneğini görmüs olduk 😂
babysmomy Seher05_ aynen öyle aman söyleme neler var 😅 Allah sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip etsin inşallah 🌼
Reina babysmomy evlerden ırak gerçekten. Umarım eltisi bu şeytanın iki yüzlülüğünü görür de asla muhatap olmaz
babysmomy Reina kalbi bu kadar haset olan illaki bir yerden fire verir umarım en kısa sürede fark eder kadıncağız Allah düşmanında mert olanını versin valla bu ne böyle
Aysnragc Siz böyle başkaları için kötülük düşünün Allah sizden değil çocuğunuzdan çıkarır o zaman millet hakkında kötü düşünmemeyi hasetlenmemeyi öğrenirsiniz resmen korkunç bi durum. Kızı olsun diye postlar açıp sormalar tarih paylaşmalar umarım ki erkek olur çocuğu. Acaba sizin oğlunuz oldu da noldu başınız göğe erdi mi? Ya da babasının tahtına mı geçti ülke mi yönetiyor 🤣
Zmom Bunun eltisine ulaşıp uyarmak lazım erkek olsa bile bunun kem gözünden o da düşer Allah korusun. İnşallah erkek olur da çatır çatır çatlarsın fesat ay kadın bi duysa şunları korkar yazık ya. Nasıl bir şeysin sen az bir şey bile iyi niyet olmazmı içinde ayıp be
2727dfne Mervealya1992 bence hic oglu yok ondan once oglan olur diye kıcı yanıyor benim eltim mi acaba bu şüphelendim ama benim 1 kızım var 🤣
Nurcantas65 2727dfne oğlu var 1 çocuk zaten,eltisinin olmasını istemiyor. Takmış kadının gebeliğine,böyleleri gerçekten ruh hastası tedaviye ihtiyacı var. Sanki oğlu olmuş ta kendisi Cengizhan,nadir şahta taht buna kalacak
2727dfne Nznks vallahi ya bu erkek şeylerini anlamıyorum eltim 2 kızı var hamile oldugumu duydu inşallah kız olur inşallah kız olur ben erkek oldugunu duyunca agladım kızım tek kalıyor diye ama şu erkek aşkı olanları anlamıyorum halbuki kız daha hayırlı erkek evlenip gidicek kızının eli hep annenin üstünde olur
Mervealya1992 2727dfne bende kız bebekciyimm bır tane kızım var suan gamıleyım buda kız olsa havalara uçarımm kızları cok sevıyorum bılmıyorum
2727dfne Nurcantas65 başına calsın oglunu Boyle yapa yapa oglundan cok dert yanar🤣 inşallah eltisine de dünya güzeli bi erkek nasip etsin Rabbim
Suna11 Nurcantas65 Ya cidden ben de farkettim şimdi herkes yazınca diğer postlara baktım. Baya ruh hastası bu arkadaş 😳