Gokyuzum_571 Benim de böyle hasta ruhlu bir kuzenim var. Yok ultrason fotograflarini istemeler, ultrasona bakıp ne kadar çabuk büyüyor diyip ne kadarlık olduğuna inanmamalar, sonra göbeğimin resmini istemeler, önden atınca belli olmuyor yandan at demeler vs. vs. En son ultrason fotoğrafında 32 haftalık olduğu yazıyormus. Ben 11 haftalık hamileydim. Neden öyle yazıyordu bilmiyorum. Gitmiş GA ne demek araştırmış öğrenmiş. 32 haftalıkmış diyor. En son dayanamadım patladım. Sen manyak mısın öyle olsa düğünümde bile göbeğim olurdu dedim. Sonra kıskandım seni dedi. O kadar korktum ve halâ da korkuyorum ki bebeğime nazar degdirecek diye. Böyle insanlardan tiksiniyorum. Sanane elalemin bebeğinden.