Birbebekumudu ben ılk doğumumu orda yaptım 2 yıl önce. Doktor seçsen bıle gıttıgınde genelde doktor olmuyor asıstanlar oluyor. Kalp atışı dınletılmıyor resım varılmıyor sana. Doğumum çok güzel geçti ılgılı kısılere denk geldim ama maalesef hepsı bır degıl. Sımdı ıkıncıye hamıleyım. Bgn gıttm kontrole bır dakka bıle surmesı bakması, ne boy ne kılo ne kaç hafta olduğunu soylemedı resım vermedı kalp atışı dınletmedı. Insllah doğuma gene ılgılı kısıler denk gelir