Shr123 Kizlar tüp bebekle hamileyim doğum zamanım geldi devlet Hastanesi’nde doguracam normal doğum.diyorlar sizce riske atmayın sezeryanmi olsam tecrübeli olanlar yazabilir mi
BerivanLina Shr123 kuzenimde tup bebekle hamile kaldi. Oda sizin gibi devlette dogurck ama riske atmiyorlar sezeryan gunu vercekler
Yildizyildizz Shr123 öyle düşünmeyin bence akışına bırakın dua edin Allah’a sağlıkla hayırla.ne şekilde sizin için iyiyse öyle olsun bende korkuyordum normalden son anda suni sancı verdiler sezeryana aldilar guzel dusunun guzel olsun..
Tomucuk12 Shr123 Shr123 burda bınkere sezeryan dedım dıe annelerı korkuttmısnoldum😂😂 nedesem. Bılemedım ama ben tup bebekle hamıle kaldım yıllar sonra sezeryan olcam
BerivanLina Shr123 devlete gidiyor ama tabi oda sizin gibi riske atmam istemedi. Devletteki doktorda riske atmiyor ztn
babyiscoming_ Shr123 niye bişey olsun ki. Tüp bebek ana rahmine düştükten sonra normal gebelikten hiç bir farkı yoktur