Ben yıllarca gebe kalamadim. Sorun yoktu. Kimyasallarim oluyodu. Sonra suphelendim devlete gidip rica ettim hematoloji hekimine. Pıhtılaşma testi verdim. Testi verdiğim ay tüp bebek tedavisine de başlamıştım. 1 hafta arayla gebe olduğum ve pıhtılaşma testinin sonucu da çıkmıştı. Düşük olmadığı için doktorlar pıhtılaşma testi verme demişti hiç kimseyi dinlemedim ve iyi ki de yaptırdım.
Düşünün haftasına göre pıhtılaşma var sebep bundan denilemez. Yanlış hatirlamiyosam 4 -6 tüp arası bi kan vereceksiniz ortalama 1 ay içinde sonuc cikar duruma göre gebelik planlandığı zamandan başlayabilirsiniz uygun dozda ilaçlara.