CansuP- evet internette çok çok farklı şeyler yazıyor ben iğneden sonra 8. Gün itibariyle test yapmıştım. 8. Ve 9. Gün pozitif çıktı 10. Gün artık tek çizgi çıktı iğnenin etkisinin geçtiğini oradan anladım. Sonrasında 11-12. Günler negatif çıktı açıkçası ümidim yoktu ama 13. Günkü testim yine silik çift çizgiydi :) açıkçası özellikle dikkat ettiğim şey sigaraydı normalde 1 paket içiyordum keseyi görene kadar 4-5 adete düşürüp sonrasında tamamen bıraktım. Onun dışında beslenmem zaten çok problemli değildi o yüzden aynı beslenmeye dikkat ettim hala da öyle besleniyorum 🙏🏻