Hamiss5 Kızlar kafam çok karışık 40 haftalık olduk bugün bebek hareketleri vs normal ama kendi doktorum ozele gidiyorum catimin dar olduğunu suni sancı verip normal doğumu denememozi önerdi bebek aşağı da ama çıkabilir mi bilmiyorum diyor devlet hastanesinde de doktora gorunmek istedim o da benim isteğimle catima baktı bı sorun görmeyip 3 günde bir takip istedi ikisi de farkı söyleyince bı doktora daha gittim çatı muayenesi nde çok kasiyorum orda da kasmamdan dolayı normal doğum zor olabilir ama şuan bı sıkıntı o sancı anında da kasmassin zaten rahat bakılır catina dendi nst de sancı agri çıkmıyor acilmam yok ne yapmalıyım karar veremiyorum pazartesi ye kadar bekleyip sezeryan mı olsam diye düşünüyorum sürekli takibime bakan doktor kendi insiystifime bıraktı
Victoria Hamiss5 siz bilirsiniz ama normal yapın önemli olan sancı geldiğinde ıkınmakmış sonra da birden bebiş çıkıyormuş olumsuz düşünmeyin