Mrvmrvmlh 30+5iz bugün kontrolüm vardı doktorumuz bebiş doğum pozisyonunda dönmüş dedi sevinsem mi üzülsem mi bi an kaldım böle aşırı korkuyorum çünkü normal doğumdan ikisininde zorlukları vardır tabi ki sağlıklı olsunda bi şekilde atlatıcaz artık 🥰🌸
Ayse-2023 Mrvmrvmlh bizde 33+2 olduk ve bende aşırı derecede korku var acı eşiğim çok düşük sancıdan ve yırtılma olur diye korkuyorum sezeryan istiyorum ama devlette isteğe göre yapmıyorlarmış nasıl olucak bilemiyorum Allah bir avazda kurtarsın hepimizi inşallah 🤲🏻