Hulo2105 merhaba. 1 tane aldim. Birini bebek emerken digerini makine sagacak. Bir de mochi muadili vakumla süt toplayan bir alet aldim ucuz. En kotu birini sagarken digerine onu takarim dedim. Benim de kahverengi kismi buyuk ama onemli olan kahverengi kisim değil ucu. 24 mm aldim ben ucum yok zaten diye. Aslinda cok da dikkat etmeden aldım ama bir sorun olacağını sanmiyorum en kotu ucunu dener iade ederim ucum sigmazsa dedim.