uzman_1annemy huysuz__ @Ozgis1s Forumda sıkıntı var giremiyorum mesaj yazarken klavyem yok oluyor dün ozele gittim evet tansiyon varmis biraz yüksek de çıktı yeme icmeye dikjat ederek bir hafta takip et ve gel gerekirse yatis yapilacak dendi zaten 30 haftada ciğer geliştirici baslayacaktik diğer dr.um öyle karar vermişti bunu söyledim gittiğim doktora sıkıntı yapma kendine stres daha etkiler durumunu vs dedi dr bebegin kilosu 1.75 gram 28 hafta için kilosu normal su anda korkack birsey yok suyu da iyi plasenta da duzelmeye baslamis dedi yani içimi baya rahatlattı alel acele buldugum dr bana benim doktorumdan daha iyi geldi 🙏🏻☺️
huysuz__ uzman_1annemy çok şükür her şey yolunda yani ❤️🥰 sağ selamet böyle geçsin sürecin inşallah, canını hiç sıkma kendini yorma, sadece düzenli tansiyon ölç inşallah sonu güzel olucak🤲🏼 teşekkür ederim haber verdiğin için ❤️
busraburakefe Canım benim de protein pozitifti sonra tuzsuz ve sağlıklı beslendim negatife döndü. Doktor enfeksiyona bağlı bazen çıkıyor dedi. Belki senin de öyledir. Tansiyonun düşükse çok endişe etme. Ama tansiyonunu mutlaka takip et