Ben de 5 gündür öyleyim iki defa acillik oldum 5 büyük serum verdiler sivi kaybından ellerim ayaklarım titriyordu muz patates haşlama bol su icmeme rağmen hiç bişey fayda etmiyordu kendiliğinden bugün hafifledi biraz ama ömrü hayatım boyunca ilk defa böyle bişey yaşadım 33 haftalık gebeyim bende çok korktum bebeğim için ama şükür kadın doğuma yönlendirdiler oraya gittim baktılar onunda bir sorunu yok çok şükür . Ama bende çok sancı başladı ve bel ağrısı bunları yaşıyorum.