Kızlar merhaba Ağustos 15 gibi doğum yapacağım hâlâ hastane bulamadım hataydayim İskenderun palmiye de düşünüyorum bir yabdan bir yandan da Reyhanlı Amerikan hastanesi çok kararsızım açıkçası hatay da doğum yapıp memnun kaldığınız hastane hangisiydi yazabilirmisiniz