Selam kızlar doğum yapalı 2.5 ay ay oldu ve doğumdan snra ilk adetim 2 gün önce başladı ama çok kanamam var 1 günde 7 ped kullandım ilk 2 doğumumdan hemen snra adet olmuştum bu kadar kanamam yoktu ilk defa bu kadar oluyor doğum snrası adet çabuk olmayınca bu kadar çok mu oluyor yoksa bi sorun mu var bilgisi olan varsa yazabilir mi