Larraa öncelikle hayırlı olsun canım, rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Gebelik döneminde öncelikle dikkat edilmesi gerken konu ilaçlardır canım. Çünkü bu dönemde alınan ilaçlar artık sadece anneyi değil bebeği de etkileyecek..
doktoruna danışmadan ağrı kesici dahi alma. Ayrıca doktorunun verdiği ilaçlara harfiyen uyman gerek. Çünkü bazı ilaçlar tahmin ettiğinden de önemli. Öz bakımına dikkat et. Özellikle özel bölge bakımı. Çünkü sen farkında olmadan mantar oluşumuna yol açar. Onun dışında, Doktor muayene zamanlarına ve tahlil zamanlarına geciktirmeden zamanında uy mutlaka. Çay, kahve, kola gibi içecekleri aşırı tüketme. bol sıvı tüket zira bilinen bir şeydir ki hamilelik kabızlığı beraberinde getirir Yemek konusunda, aş ermek diye bir olay yoktur, :) bunu kullanan kadınlar var..ve hamilelik sonunda 30 kilo almış oluyorlar, normal sınır 12,5 kilodur.. kendini ev işlerinde çok yorma. ilk 1 ay ve son 1 ay bebeğin gelişiminden dolayı eşinizle yakınlaşmayın.. buna aldırış etmeyen çok oluyor, ve Allah muhafaza düşük riski oluyor.. alışveriş konusunda da, sakın ilk doğduğunda çok alışverişe ve giyime para harcama. İlk aylar giyecekleri üstleri birkaç ay sonra olmuyor.. hepsi kenarda kalıyor, şimdiden tekrardan tebrik ederim. 💅🏻❤️