Edaaaayy Galya15 idrarda protein çıktı ve tansiyonumda son zamanlarda yüksek çıkıyordu riske almak istemedi doktor
esdemiralay c_oztrk 29+5 te 1447 gramdı şimdi 30+6 dayım . 31+1 de kontrolüm var inşaallah güzel kilo almıştır.Böyle diğerlerini okuyunca azcık zayıf gibi geliyor ama sağlıklı olsun yeter
c_oztrk esdemiralay benimde 29+0 1.300 sizinkileri okuyunca bana da zayıf geldi 😕 sağlıklı olsunlar da kilo genetik zaten 🙏🏻
esdemiralay c_oztrk Ben de öyle düşünüyorum. Karın çevresi 1 hafta falan geriden geliyor ama doktorum normal dedi diğer gelişimleri illerden gidiyor 29+5teyken 30+5 görünüyor genel olarak demişti . Ama dediğim gibi karın çevresi geriden geliyordu.