Canaysu Kızlar ben 11+4 günlük ikiz gebeyim dr bana geçen hafta coraspin diye bir ilaç verdi kan pihtilasmasi için ama hiçbir şekilde test falan yapilmadi sadece çoğul gebeliklerde gebelik zehirlenmesi oluyor onun için veriyorum dedi benim icimde bir tedirginlik var aranızda kullanan var mi lütfen cevap verirmisiniz
Vildnonr Canaysu camm bnde 3 uzlere hamileyim bana da vermistii . Kahve leke gelince doktrm birak demisti . Kan sulandirici ya kanamayi arttirmasn diye
bulutunannesi33 Canaysu bebeklere gıden kan akısı ıcın vermıstır doktor sakıncalı olsa vermezdı ben 36haftaya kdr kullandm hep smdıkı bebegmdede kulanıyrm
Sedalii Canaysu bende kullanıyodum hem aspirin hem iğne kan pıhtılaşması olmasın ne olur olmaz diye iğneyi 3 ay kullandım asrinide yeni bıraktım 7 aylık hamileyim, hiç bir zararı yok aksine kullan yani ilk gebeliğim bu yuzden sonlandı 😔
Gulsahgokcem Sedalii merhaba bende igne kullaniyorum clexan 20. Haftada birakabilirmisim Birakmaya karar verirken herhangi bi test mi yapiyo aceba
pitircikannesi1 Canaysu benim de ikiz gebelik 20.haftaya kadar kullandım cnm. Kan sulandırıcı hap önlem amaclı doktorunu dinle
Gizemburcuu Bende 27 haftalık hamileyim ilk gündem beri kullanıyorum ve Doğuma kadar kullanacağım Doktorum doçent güvenebilirsin Canım vardır bir bildikleri
esractn 14 haftalık ikiz benimde devlet hastanesine gidiyorum. Bana böyle bi ilaç vermedi, vitamin hapi ile demir hapı kullanıyorum bi tek. Hepiniz kullanıyormuşsunuz ben evham yaptim şimdide 😕 inşallah bi sıkıntı olmaz
Canaysu esractn bende devlet hastanesine gidiyorum cnm bana tahlil yapmadan direk pihtilasma olup olmadığını bilmeden verince suphede kaldım ben
Esra7261 esractn herkes kullanıyor diye illa sizinde kullanmanız gerek diye bişey yok. Elbette doktor bile olsa sorgulamakta fayda var. Aklınıza mantığınıza yatmıyorsa birşey mutlaka sorgulayın. Ama burdan çok sağlıklı bilgi alamazsınız. Bi kaç doktora görünmek lazım.
Srfn11 Canaysu coraspin asprin gbi bir ilactir ama kani sulandirir yani bu yuzdne kullanilior oyle cok bi yan etkisi oldgnu dusunmuorum da ben mesela asprini onceden icerdim her ictgmde burnum kanardi sn yinede tanidik doktorun varsada dahiliyeci falan sor
semazkcblc Canaysu bende düşük yaptığım için kullanıyorum 4 haftalıktan beri korkma, brbeğimin gelişimnde falan herhangi bi sıkıntı olmadı çok şükür🙏🏻
Pekgokcen Canaysu bende kullaniyorum hemen hemen 1 aydir yuksek tansiyondan dolayi gebelik zehirlemesi olabilirmis 23 hftaligim 32. Haftaya kdr kullanilacak dedi
esractn Canaysu benimde en son gittigim doktor pek ilgili değildi canım burda çoğu kişi Bende kullanıyorum deyince bi şüphe düştü içime. Rabbim hepimizin bebeklerini korusun 🤲🏻😊