anka01 inşallah pozitif olur sonucunuz. Bende erken genelik yapmıştım negatifti. Hatta saklıyorum gebelik testlerimi.
Benim adet sancısı gibi ağrılarım vardı. Kasıklarım, belim, bacaklarım. Ben adet olacağım sanmıştım. Sık idrara çıkmaya başlamıştım sadece bunlar vardı. Göğüs hassasiyeti yaşamadım o yüzden pek umudum yoktu zaten. Ben tutmadı diye düşünmüştüm. Kan bile vermeyecektim. Eşim hastaneye sonuç bildirmemiz gerek yine de ver kanını dedi o şekilde öğrendik. Şuan 20+4 haftalık kıpır kıpır bir kızımız olacak inşallah.
Dualarım sizinle, umudunuzu hiç kaybetmeyin. 🫶🏼