Kızlar iyi akşamlar herkese 👋🏻 idrar da biraz yanmam var başlangıcındayım büyük ihtimalle sık sık da olurum zaten ben alışığım ama gebeliğin başından beri hiç olmamıştım 14. haftadayım şuan için ilaç kullanmadan tedavi etmek istiyorum (şuan için yani başlangıcı olduğu için) var mı bildiğiniz bir şey şunu yap rahatlarsın geçer dediğiniz ?