Benim en başından beri düşük tansiyon hep 9 6 bünyeye göre normal diyo doktor bazen cikiyo 10 6 oluyo o zman baş ağrım oluyo halsizlik çarpıntı anlıyorum olcum yapıyorum yüksek cikiyo hemen bı limonlu su içip dinlenince normal 9 6 oluyo geçen de bı kere 8 4 e düşmüştü başım çok dönmüştü elerim flan titdedi o zmanda tuzlu ayran içip 9 6 olunca geçti